5 Ağustos 2021 Perşembe

Bendeki Sana Hasret Ben

Yazar Tarih 5 Ağustos 2021 Perşembe
Sıcak bir gün doğumunda Sen, yine aynı yerinde, Kalbimde ve zihnimde Kimsenin görmediği, yalnız senin görüp Hissedebildiğin yerde bekliyordum. Seni yaşatmak için yaşıyorum, Sırf sen ölme diye. Biliyorum ki son nefesime dek Hep benimsin, benimlesin. Güneş şimdi daha da bir kendini gösteriyor. Bende hasretin öyle bir büyüdü ki. Aslında bir an önce yanına gelmek kavuşmak istiyorum. Ama sen varsın içimde, Seni yaşatmalıyım kendimde. Gün batımındaydık seninle ve derken güneşim battı Karanlığa bulandı hayatım. Ancak şunu unutmuştum; Gecenin en karanlık anı Güneşin doğmaya en yakın olduğu andır. Ve yıllar geçse de her gün doğumunda bunu görüyorum. Sen benimsin, benimlesin. Merhaba sevdiğim, Üzgünüm seni daha fazla yaşatamadım. Ama artık sana kavuştum ve bu yüzden çok mutluyum. Beraber yaşayacağımız bir sonsuz var şimdi önümüzde Beraber yaşayacağımız güzel günler var şimdi önümüzde. Merhaba sevdiğim, Sakın üzülme çünkü yanımdasın artık. Her zaman mutlu ol, Beraber yaşayacağımız bir sonsuz var şimdi önümüzde Beraber yaşayacağımız güzel günler var şimdi önümüzde. Elveda dünya Yaratanın vaadi idi bu kavuşma Ölüm bir son değil yeni bir başlangıçtır Her nefeste bu anı düşledim, Son nefisimi verene dek her surette seni gördüm Son gelmişti suretinde. Elveda acılarla dolu fani dünya. Artık biz tam olduk, tamam olduk. Ne bir geri dönüş olacak ne de yitiş. Kıyamete dek gülistanda susayıp vakti gelince sonsuzluğunu içeceğiz. Her nefeste bu anı düşledim, Son nefisimi verene dek her surette seni gördüm. Son gelmişti suretinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder