5 Ağustos 2018 Pazar

Öylesine Şeyler - 2

Yazar Tarih 5 Ağustos 2018 Pazar
Hayatın en olumsuzluklarını rağmen biri çıkıp güldürüyorsa.
Tanımlayamadığın bir biçimde kendini garip hislerin içinden bulabiliyorsan
Sokaklarda koşmak avazın çıktığı kadar bağırmak istiyorsan
ve en önemlisi de ağlaman gereken yerde gülerken buluyorsan kendini
Geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum en içten bir şekilde.

...



İntihar düşüncesi herkesin aklının ucundan geçmiştir. Psikolojik bir çöküştür ve kolay kolay da mümkün olan bir şey değildir bu durum. Geçenlerde bir arkadaşımın aklında intihar olduğunu öğrendim. Elimden engel olabilmek için konuşmaktan başka bir şey gelmemesi çok kötü bir şey. Bende en iyi yaptığım şeyi yaptım önce konuşturmak için çaba harcadım sonra dinledim. İçini döktü bana bir az da olsa rahatladığını hissettim. Ama biraz bu düşünceyi komple kafasından çıkartmak komple kendine bağlı bir şey olduğunu biliyorum (Kendimden).


...


Karanlığın içine gömüldüğümü hissediyorum. Uyku yok, dert çok. Zamanında yaptığım hatalar bir bir suratıma çarpıyor. Kendimi yalnız hissediyorum ama bir o kadar da hissetmiyorum.


...


Sevdiğimden bana gelen ufak bir şey; 

Gel seninle; sana, sen diye bakmayan bir diyara gidelim
Binlerce defa öp beni dudaklarımdan, hiç kurumasın.
Seninle uzak diyarlara gidelim, güneş nereden isterse oradan doğsun, saçlarından batsın.
Her gece aşk şarabından içelim, ayılana kadar.



1 yorum: