28 Temmuz 2018 Cumartesi

Elimde Değil

Yazar Tarih 28 Temmuz 2018 Cumartesi


Dün sen yoktun hayatımda pişman olmamak elde değil.
Bazen bir gülüş ya da bazen bir bakış.
Karşı koyulamaz o en güzel cümlenin.
Sahibim sen olduktan sonra mutlu olmamak elde değil.

Sahibi yokken anlarımın, anı senle yaşamak hayal değil.
Artık hayal değil bazı şeyler.
Su üstünde yürüyorum sana geliyorum ben.
Ve sen gülüyorsun bana öylece başın önde.
Seni gördükten sonra sevmemek elde değil.

Elimde değil artık kalbim hükmediyor bana.
Lanet ettiğim şeyler umurumda değil.
İnsan bir kere sever bir kere sevilir.
Fizan'a kadar koşmamak elimde değil...

6 yorum:

  1. Sevmek güzeldir. İnşallah bir ışık belirmiştir Uğur. Çok güzeldi oğlum. Sevgilerimle .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevmenin güzelliğini bende tattım artık :D teşekkür ederim ablam

      Sil
  2. İnsan bir kere sever demişsiniz, burada düşündüm :)))

    Çok şiirde, destanda , şairlerin dizelerinde bir bakarsınız ölür biterler aşklarından ; ama Abdülhak Hamit Tarhan mıydı, karıştırmış olabilirim, karısı için ne şiirler yazarken o ölür ölmez başsağlığına gelenlerden birini beğenip evlendiği söylenir.

    Ynıp yakılan şarkılar dinleyip söylemekten demek ki bu konuları hayatın oyunlarından gördüklerinden birden bire yeni bir oyuna geçip "unuttum"lu şarkılar dinleyenlerin sanırım bu değişken ruh haline dize yazabilmek ihtiyaçları var ve oyun oynar gibi içindeler kimi duyguların. Benlikleri ile değil. Örneği de verdim zaten :)

    Dizelerin çoğu samimi olmamalı bu durumda.,
    Lafım size değil. Çağrışım sadece :)
    Hani vesile olur ya bir şey başka bir şeye.
    İçten şiiriniz de öyle oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevemedim daha önce hiç kimseyi ta ki onu bulana kadar ki zaten sevilmedim de onun beni sevdiği kadar. Sanmıyorum o olmadığında ben başka birine aşık olacağım. Aşk duygusu farklıdır bende zaten kolay kolay değişim göstermez. O yüzden yazdım insan bir kere sever bir kere sevilir. Gerisi yalan boş bir vesveseden ibarettir. Teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil
  3. Şiirlerini kendisine yazacağın kadını bulman dileğiyle kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bulduysam abi. ya bu şiiri sevdiğim bir kadına yazdıysam. :D

      Sil