8 Kasım 2016 Salı

Korkularımla Yüzleştim, Kaçmadan

Yazar Tarih 8 Kasım 2016 Salı
Korkuyordum gerçeklerden, evet kaçıyordum.
Ama bir taraftan da gerçeğin ortasındaydım. 
Nereye gidebilirdim ki diye sordum kendime
Korkarak da olsa gerçek ile yüzleştim.

Ağlamak çare değil ki sen oturuyorsun öyle.
Kalk "lan" hadi güneş ol aydınlık getir tüm şehre.
Hayır yetmez diyorum dünya ağlıyor bak.
Öyleyse bir el uzat ve bir el iste.

Korkularımı aslında hep şiirlerimde sakladım.
Şiir defterimi sonra ikiye bölüp sobaya attım.
Korkularımdan arındığımı sandım ama yanıldım
Hayatın enseme attığı şamarıyla uyandım.

Asıl olan sevgiydi sadece sevmekti
Kaybedilen her şeye insan dünyaya sarılmaktı
Dertlerin içinde korkularla yüzleşmekti.
Kaçışları erteleyip geleceği aydınlatmaktı.


7 yorum:

  1. Güzel dizeler... Şiirler zaten şairlerin tek ve gerçek dostudur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum size. Yorum için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Güzel dizeler olmuş. Kaleminize sağlık.
    Korkularla yüzleşmek korkuları yenmek için çok önemli olan bir adım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında korktuğumuz şeylerin tam ortasındayız ve bu yüzden korkuyoruz. Yüzleşmek ise kabullenmek. Yorum için teşekkür ederim

      Sil
  3. Kalemine saglik. Ben de gençken yazdiklarimi yirtip attim simdi kiziyorum neden yaptim diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki öyle olması gerekiyordur. Fazla kurcalamamak lazım. Teşekkür ederim. :)

      Sil