9 Ekim 2016 Pazar

Hayallerim | Mim "3"

Yazar Tarih 9 Ekim 2016 Pazar



Merhabalar, yeni bir mim yazısı ile karşınızdayım. Aslında bu yayını beni mimleyen Ece Abla ve Banu Hanım'ın yazılarını okuyup ardından yazmam gerekirdi. Ama iş trafiği ve sinir harpları ile iyice yıpranan bedenim ile ruhum hep beni engelledi. Sanki biri önüme hep duvar ördü. Ama bakın şimdi buradayım. Sakinim ve iyi sayılabilecek bir durumum var.  Şimdi fazla uzatmadan sorulara dönelim yoksa ben yazdıkça yazacağım. :))





1-Hayal kurmaktan hoşlandığınız bir yer ve zaman dilimi var mı?

Sizlerin yazılarını okurken bu soru beni çok düşündürdü. Vaktimde oldu zaten bol bol. :) Sanırım şu an yok diyebilirim. Ama çocukluğuma inecek olursak bir eski ev düşünün, arkasında bir yaşlı ve eğri bir elma ağacı. Yürüyerek tırmanıyor ağaca :) En tepelerden sağlam bir dala oturup sırtımı yaslardım ağaca. Rüzgar savururdu beni sağa sola. Bir elma alırdım elime ve ben hayallere dalardım. Saatlerce bir ağaçta oturan bir çocuk düşünün. Hayalleri var ama kendinden büyük. 

2-En çok nelerin hayalini kurarsınız?

Genel olarak aklıma her şey gelir. İmkansız olanlar ve peşinden koşulacak hayaller diye ikiye ayırdım ben. İmkansız olanların hayalini kurmayı daha çok seviyorum. En çok da bu hayaller kafamda. 

3-Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?

Gitar çalabilmek. :) İmkansız gibi geliyordu bir zamanlar. Gitarım yokken ulaşılmaz bir dağın zirvesiydi sanki. Uzaktan bakardım ama yaklaşamazdım bile. Gitar edindim. Ama o ne öyle. :) Çalmak da ses çıkmıyor ses. Şimdi çok mu iyiyim? Hayır! Ama yine de çalarken kendimi mest ediyorum. En azından ses çıkartabiliyorum. 

4-Henüz gerçekleşmemiş ama ille de gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı ? Sakıncası yoksa anlat çabuk!

Henüz gerçekleşmemiş bir hayalim var evet ama gerçekleşmesini istemiyorum.


Bu yazıyı okuyup da bu etkinliği yapmayan herkesi mimliyorum. Neden böyle bir şey yapıyorsun diye sorarsan eğer. Uzun bir süre yoktum kim yaptı kim yapmadı bilmiyorum. Geciktiğim için ayrıca özür dilerim.




13 yorum:

  1. Biliyorsun son yazımda da seni mimledim :) Daha çok mim yazarsın sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa bir zamanda onuda yapmaya çalışacağım.. :) Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Elma ağacı ve hayallere dalan çocuk çok hoş bir anı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlüyorum o zamanları. Aklıma her geldiğinde bir tebessüm oluşuyor yüzümde. :) Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Sevgili Uğur hayalleri olan insan hiçbir zaman yıkılmaz.
    Gerçekleşmemesi uğruna yaşasa da hayatı
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her hayalimizi bir şekilde zorladık olsun diye. Gerçekleşenler oldu elbet. Bir de çok üstün hayaller kurardık eskiden. Şimdi çok nadir olsa da. Ama bazı hayallerimiz vardır ki. Sadece hayal olsun isterim. Gerçekleşmesi tam bir yıkım. :(

      Sil
  4. Aynı dertten muzdaribiz bu sıralar sanırım ben de çok yoğundum ama şimdi daha rahatım umarım siz de rahata eresiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekimin sonunda işler hafifleyecek diyor patron. Bakalım daha iş yetiştiremiyoruz, böyle giderse maaşıma %100 zam isterim. :) Bu arada sende ki gelişim gittikçe artıyor. Şiirlerini okurken ayrı bir zevk alıyorum. Her gün bir kaç paylaşım yapsan da okusan diye düşünüyorum bazen. :)

      Sil
  5. Değerli arkadaşım; katılımın için teşekkür ederim.Gönlümüzden istediğimiz tüm hayallerimizin; birgün gerçekleşmesi dileğimle.Saygılarımla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir gün... Teşekkür ederim efendim saygılar. :)

      Sil
  6. Ah uğur oğlum, ben sanırım uzun süre uyumuşum ayakta. Neden görmemişim ben bunu. Çok değişik ve sıra dışı cevapların . Sen elma ağacından bahsedince aklıma ne geldi biliyor musun? Doğduğum ve memleketim olan Konya'nın Çumra kazasından, babamın tayin olması nedeniyle Uşak' ta çocukluğum geçti. İşte o taşındığımız ikinci evdi sanırım. Babam hep müstakil evlerde oturturdu bizi. Beş kardeş, bir de dayım. Kimse rahatsız olmasın diye. Neyse, o ev iki katlı ve büyükçe bir bahçesi vardı. Ağaçlar çoktu. Elma ağacı vardı. Ben hep ona tırmanırdım. Elmalara uzanamadan birdenbire kertenkeleyi kolumda hissedince çıkışım kadar yavaş olmadı inişim. Düştüm yani, her yerim çizik. Çok korkmuştum. Bir daha da çıkmadım tabii. Hoşçakal Uğur. Gülerek gidiyorum sitenden. Oğlumu ihmal etmem inşallah bundan sonra :( Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ağacı yıktılar çok zaman önce Ece ablam. :/ Ama her gittiğimde evin arka bahçesinden geçerken gözüm takılır. Şimdi erik ağacı var ki oraya tırmanırken merdivenle tırmanıyorum. Geçenlerde tırmandım ağaca. Eriklerde artık ballanmış sapsarı. Arılar için vazgeçilmez bir nimet. İki tane arının paçamdan girmesi. Dizimde garip bir his his etmem ile elimi atışımla arının sokuşu bir oldu. Anladım ki arıların vakti geldiğinde erikten uzak durulacak.. :) Sakın ihmal ettiğini düşünme bu arada. Asıl ben mahcubum sana karşı. Ben çok fazlaca yanında olamadım ama gördüm ki diğer evlatların yalnız bırakmamış seni. Sevindim. Şimdi senden gelen yorumu görünce de daha çok sevindim. Her şeylerin güzel olması umuduyla Ablacığım hoşçakal.

      Sil
  7. Sağol Uğur. İnsan sevdiklerinin gücünü hep hisseder zaten. Bazı insanlara güvenirsin, boşuna değildir. Sen de onlardan birisin benim için. Çalışıyorsun, başka meşguliyetlerin olur.Hiç sorun değil oğlum. Hoşçakal :)

    YanıtlaSil