15 Ağustos 2016 Pazartesi

İnsani Düşünceler

Yazar Tarih 15 Ağustos 2016 Pazartesi



Açgözlü  insanların zirve yaptığı bir dönemden yazıyorum bu satırları. 
Biraz inat ediyor ve sabrediyorum ama kırılmıyor da değilim. 
Suçlar ise tavan yapmış dünyanın her köşesinde. 
Köşe kapmaca oynuyorlar desem, yaptıkları o kadar masum değil.
En son düşüncelerimin arasında gelir yalnız olmak.
İntihar ile sınanan bedenler arasında yerimi alırım.
O zaman, ölümle noktalarım yalnızlığı.
Ama vazgeçecek değilim ya en sevdiklerimden.
Zaten en sonunda gerçekleşmeyecek mi bu gerçek?
Belki o zaman elim kolum bağlı yükselirim.

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben bir anda mutlu olabilen ya da bir anda mutsuzluğun dibine vuran birisiyim. Güldükten sonra ağlar, ağladıktan sonra gülerim. Dengesiz diyen var rahatsız diyen var aldırmıyorum belki o yüzden anlık yaşıyorum. :)

      Sil
  2. Bu hal sana hiç yakışmadı bir daha ruhuna giyinme lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecaz ve gerçek arasındaki ince çizgide kaleme aldığım yazılardan biri sadece...

      Sil
  3. Ne yazık ki bir anda dibe batar hisli insanlar siz de onlardansınız benim gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an ama sadece. Önemli olan "Bir an" önce dipten kurtulmak.

      Sil
  4. Aynı anda battık galiba.. Aynı dengesizlik bende de var. Al seni vur bana durumları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam anlamı ile batmak demeyelim çok ağır bir kelime gibi duruyor

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Yaşayan bilir bu halleri.İnsanların bazıları, yani bizim gibiler daha çok anlarsa dünyada olanları ve bu tür tepkiler veriyor ruhları.Yazmışsın, pişman etmesin yazdıklarımız.Emre de bizden.Bak anlıyor seni.Ben de anlıyorum.Kendine teşhis koyma, düşünenler sadece anlayışlı olurlar ve kimsenin üstüne gitmez, kendilerini hırpalarlar.Duyarsızlıktan iyidir.Sevgiler Uğur oğlum.Uykuya direnerek yazdım yorumu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ece Ablacım seni uykudan mahrum etmişim bilmeden üzgünüm. Beni anladığınız için de çok teşekkür ederim gerçekten mutlu ettiniz beni.

      Sil
  7. Aaaa ben yorum yapmıştım buraya farkında olmadan sildim herhalde. Çift çıkıyor bazen sanırım birini sileyim derken ikisinide silmişim kusura bakma uğur şimdi o zaman yazdığım yorumun aynısını geri yazıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz kusura bakmayın cevaplar da çok geciktim. Teşekkür ederim düşünceniz için. :)

      Sil
  8. Bence de inat ve sabır en büyük erdem. Sabretmeye devam et, ödülün büyük olacaktır.

    YanıtlaSil
  9. Bence de inat ve sabır en büyük erdem. Sabretmeye devam et, ödülün büyük olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabır demek başarı demek bence. Ama insanın sabrıni gerçek anlamda yitirdiği zamanlar oluyor. Dilerim o "zaman" bizi bulmaz.

      Sil