20 Ağustos 2016 Cumartesi

Aynı Sen?

Yazar Tarih 20 Ağustos 2016 Cumartesi

Klasik düşünceler sapağındayım.
Aklımda, hep aynı sen.
Gökyüzüne uzanan yalnızlar durağındayım.
Yıldızlar ise çok parlak, aynı sen.

Elimde eski bir gitar.
Vururum tellerine ve bir güzel dinlerim.
O ses varya beni benden alan.
Aynı sen.

Otobüsler gelir gider.
Kimisi ise durmadan gider.
Kimiside durur ben binmem.
Seni beklerim öylece.
Çünkü karşımda gördüğüm aynı sen.

Şiirler yazarım durmadan, yorulmadan.
Sonra yırtar atarım.
Sahipsiz taşları toplarım yoldan.
Sahiplenirim onlara, koyarım baş ucuma.

Neyse ben uyuyorum artık.
Evet, biraz erken biliyorum.
Kıvrılıyorum şöyle bir köşeye.
Rüyamda gördüğüm ise aynı sen...



14 yorum:

  1. Yıllar önce benzeri bir ruh hali yaşamıştım.Araya uzaklık girince yolda filan bazı kişileri ona benzetirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki benim yaşadıklarım normal şeyler. O zaman korkmaya gerek yok. :)

      Sil
    2. O zaman devam yaşamaya ve hüzünlenmeye. Her türlü benzetmelere, üzülmeye ve gülmeye aynen devam. :)

      Sil
  2. Ve ben yazıyorum her gün,yazdıklarımsa aynı sen. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Şiirin bitiş kısmı çok güzel, çok samimi geldi. Yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir şiir olmuş. Video ise çok iyi fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiiri ve videoyu beğenmene sevindim çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  5. Satır sonlarında ki ''aynı sen '' beni benden aldı.
    Çok güzel yazmışsın kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  6. Bu şiir aynı sen olmuş, senden olmuş, çokta güzel olmuş..

    YanıtlaSil