Ana içeriğe atla

Kardeş Beni de Düşünmüş MİM!







Ovv neler oluyor demeye kalmadan Kips Kipskips kardeşim beni mimlemiş. Şaşkınım ve çok teşekkür ediyorum. Fazla konuşmadan işe koyulalım demi. :D


1- Elinizde sihirli bir değneğiniz olsa neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?


Güçlü insanlar her zaman güçsüz olanları hep bir ezme girişiminde bulunmuştur. Kavgalar, isyanlar hatta ve hatta savaşlar ölümler bu güçlü insanların güçsüzleri ezmesinden dolayı değil mi? HAYIR! Güçsüzleri güçsüz bırakmak değil amacım ki bu sefer tam tersi olurdu. Ben herkese bu sihirli değneğim ile bir "fokus po kus" yapıp derdim ki. Hepimiz "KARDEŞİZ"

2- Mesleğinizi değiştirseydiniz hangi meslek dalını seçerdiniz Veya ne olmak isterdiniz? 

Normal bir fabrika da işçi sınıfı olarak çalışıyorum.  Bırakmak da istemiyorum halimden memnunum. Ne kadar da işçi olsak güzel ortam(!) Ama bırakmış olsaydım eğer "Ahmet Ümit" gibi bir yazar olmak isterdim.

3-Bir gün boyunca aç kaldınız ( Ramazan'da olduğu gibi ) ilk ne yemek isterdiniz?

Sanırım bu o an ki ruh halim ile verebileceğim bir karar olurdu. Ama büyük ihtimal ŞEKERPARE tatlısı gözümün önünden hiç gitmediği için o derim. :)


4-Bir dalga olsaydınız nereye vururdunuz?


Dalgalar kayaları döver. Ben ise bütün kenti.

5-Issız bir adada yanınıza alacağınız 3 kişi?

Kişi olarak değilde çünkü bir adaya gitsem yanıma insan almam. :)  Herhalde biri gitarım olur. İkinci olarak ise müzik dinlemek için bir alet alırım yanıma. Üçüncüsü ve son olarak da beni hiç bir zaman yalnız bırakmayacak olan sadık bir köpek alırım. :)

6-En çok görmek istediğiniz şehir veya ülke ? 

Rusya. :)

7-Asla giymem dediğiniz renk hangisidir? Neden?

Asla giymem dediğim bir renk yok aslında. Ama uçuk kaçık renkleri sevmem. Sevmediğim için de giymem. Ben uçuk kaçık değilim üstümde ki mi olsun demi :D

8- Bayramda ne yapacaksınız? 

Akraba ziyaretleri ve sonrası deniz, kum ve güneş.. :)

9- Ölmeden önce yapılacaklar listesine ekleyeceğiniz 3 şey?

Bir kitap çıkartmak var hayalimde. Görmediğim şehirleri gezmek dolaşmak. Hiç gezmediğim sokaklarda cirit atmak. Sigarayı bırakmak. :)

10-Bir uçurumun kenarındasınız tam atlayacaksınız O an aklınıza bir şey geldi o gelen şey nedir ?

Eyvah! Ocağın altı açık kaldı. :) Aslında uçurumun kenarına beni hiç bir neden sürükleyemez. Hadi diyelim sürükledi. Geride kalanlar gelir aklıma. Annem gelir ki zaten annem yani. :/

11-Yerde 50 TL bulsanız ne yaparsınız? 

Ben öyle senin gibi beklemem Kips Kipskips :). Giderim bizim fırına veririm parayı askıya ekle derim. Ne yapılır ki başka ?  Beklemek mi gerekir ki. Ama acelemiz yok mu bizim ?

Beni düşündüğün için gerçekten içten bir teşekkür ederim kardeşim Kips Kipskips. İnşallah beraber başarılır bir yazar oluruz ve kalıcı oluruz buralarda. 
ve geldik en zor ana kimi yazsam ki? 

Beni sabırla dinleyen değerli büyüğüm ve üstadım. Kitap aşığı Yaşamdan Yazılar
Ve kendisi bu yola ilk başladığım zamanlar da ilk iletişime geçtiğim saygıdeğer kardeşim Emre Yıldırım.

(Unutmadan Neokudumneizledim seni de eklerdim ben ama Kips Kipskips seni yazmış hemen. :D)


Teşekkürler.

Yorumlar

  1. Kardeşim bunlar çok güzel cevaplar.Bir blogun bu kadar güzel insanlarla beni tanıştıracağını hiç düşünmezdim.Şimdi ise sevdiğim çok güzel insanlar var.İnşallah el ele yürüyeceğiz.Birbirimize tam destek her zaman.Asıl ben teşekkür ederim.Hep böyle kal *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şiir yazmayı küçüklüğümden beri yapardım. Ama hep bir nedenden dolayı kaybolurdu. Ya PC bozulur yada yazdığım kağıtlar defterleri kaybederdim. Bir keresine çok iyi hatırlıyorum 6 tane peçetenin üstünü doldurmuştuım yazılarla. ( Havlu peçete ıslansa dahi dağılmıyor) Burası da aklıma o şekilde geldi. Böyle bir ortamın olduğunu bilseydim en başından gelirdim buraya. :)

      Sil
    2. Hala geç kalmış sayılmayız.Her şeyde bir hayır vardır *-*

      Sil
  2. Merhabalar, blog keşif etkinliğinden gördüm blogunuzu.Takibe aldım.Bloguma beklerim.Sevgilerimle.
    http://ilgininrenklidunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. eğlenceli sorular ve güzel cevaplar =) keyifle okudum =)

    YanıtlaSil
  4. Mim için teşekkürler kardeşim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aşk Farkettirmeden Yakar.

İnsani Düşünceler

Açgözlü  insanların zirve yaptığı bir dönemden yazıyorum bu satırları.  Biraz inat ediyor ve sabrediyorum ama kırılmıyor da değilim.  Suçlar ise tavan yapmış dünyanın her köşesinde.  Köşe kapmaca oynuyorlar desem, yaptıkları o kadar masum değil. En son düşüncelerimin arasında gelir yalnız olmak. İntihar ile sınanan bedenler arasında yerimi alırım. O zaman, ölümle noktalarım yalnızlığı. Ama vazgeçecek değilim ya en sevdiklerimden. Zaten en sonunda gerçekleşmeyecek mi bu gerçek? Belki o zaman elim kolum bağlı yükselirim.

Vahşi Yaşam Belgeseli

Dünya sakin bir hayatını sürdürüyor her zamanki gibi. Göğe uzanan ağaçların arasından gelen kuş sesleri tamamlıyor sakinliği. Az ileride karnını doyurmak için aslan avını kovalıyor. Bir taraftan ciğerlerine temiz hava giriyor. Sistem çok güzel bir şekilde oturmuş.

İnsan Nasıl Bir Varlık?

Aynı Sen?

Klasik düşünceler sapağındayım. Aklımda, hep aynı sen. Gökyüzüne uzanan yalnızlar durağındayım. Yıldızlar ise çok parlak, aynı sen.
Elimde eski bir gitar. Vururum tellerine ve bir güzel dinlerim. O ses varya beni benden alan. Aynı sen.
Otobüsler gelir gider. Kimisi ise durmadan gider. Kimiside durur ben binmem. Seni beklerim öylece. Çünkü karşımda gördüğüm aynı sen.
Şiirler yazarım durmadan, yorulmadan. Sonra yırtar atarım. Sahipsiz taşları toplarım yoldan. Sahiplenirim onlara, koyarım baş ucuma.
Neyse ben uyuyorum artık. Evet, biraz erken biliyorum. Kıvrılıyorum şöyle bir köşeye. Rüyamda gördüğüm ise aynı sen...