25 Haziran 2016 Cumartesi

İnsan Beyinli Maymunlar

Yazar Tarih 25 Haziran 2016 Cumartesi



Kayıtsız doğanlar ile başlamaz mı cehalet?
Nefret kusarken, gözlerinden kan gelmez mi?
Peki ya gerçeklerle yüzleşmek!
Savaş meydanlarında anlatılmaz mı?

Gülen insan portresi ararken buldum kendimi.
Cesetler arasında yürürken kaybettiğim korkum sardı beni.
Yaşımla boğulurken irkildim aniden uykudan.
ve kan kokusu sardı bedenimi.

Mazgaldan çıkan o iğrenç koku kapladı tüm kenti.
Soğuk hava ile başlayan ilk kar taneleri...
Nerede olduğunu bilemeyen sarhoş toplumlar,
Hayali bir gerçek ile yaşamaya mecburlar.

Savaşlar var olmak zorunda mı gerçekten?
Bir toplum izlerken, Ölmek zorunda mı tüm gençler?
Üşüyen insanların yıkanan beyinleri.
Öldürmüştü herkesi insan beyinli maymunlar.
Peki, Ölmek zorunlu mu?



12 yorum:

  1. Belki bir gün ölümlerin bittiği bir güne uyanırız.Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm ümidimiz bu. Yorumunuz icin tesekkur ederim.

      Sil
  2. Her geçen gün üstüne koyuyorsun Uğur kardeşim o değil yazının karakter tipi göz yorucu değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncen gercekten beni mutlu etti. Tesekkur ederim. Yazi karakterine gelirsek ben de fark ettim ama sen soyleyince degistirmem gerektigini netlestirdim. :)

      Sil
  3. Son cümle insanı düşündürüyor.. Yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Zaten dusunulmesi gereken bir olay degil midir.

      Sil
  4. Her şeyiyle gayet anlamlı, güzel.Uğur, uzuyor şiirler farkındayım. Kutluyorum seni.Ablan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ablam. Ben de faekindayim ama su siralar biraz kisir donem. En son yazdigimdan beri kelimeleri bir araya getirip cumle kuramiyorum.

      Sil
    2. Önce öyle karışır onlar, ama sonra nerelere yerleşirler, inanamazsın.Bol esinler Uğur.Sevgiler oğlum :)

      Sil
    3. Biraz zaman gerekliymiş sadece. :)

      Sil