12 Haziran 2016 Pazar

Ben mi?

Yazar Tarih 12 Haziran 2016 Pazar




Başlamak lazımdı bir yerlerden;
Sönmeyi bekleyen ışıklar gibi olmadan.
Yaşamaya mecbur olmaktı, tüm yaptığım.
Serseri ruhum la birlikte; sonsuza dek.

Yürümek lazımdı bu yolu yorulmadan;
Çıktığımız yokuşlara ise aldırmadan.
Bazen yetişmek için hep koşardım.
Akılsız beynim nedense kendime denk.






Olumlu yada olumsuz düşüncelerinizi yorumla bildirirseniz beni çok mutlu edersiniz. Önceki yazılarıma da bir göz atabilirsiniz. 



13 yorum:

  1. 'Bazen yetişmek için hep koşardım.'Bu cümle beni yakın hissettirdi bu yayına...Çok güzel olmuş yüreğine sağlık *-*

    YanıtlaSil
  2. Aklına hakaret etme :( Çok güzeldi oraya kadar.'Arzuladığım bir yere gelene dek' vs.yakışırdı oraya Uğur.Çünkü manalı bir şiir.Ve senin aklından çıkmış.Sakın bana kırılma.Üzülürüm.Sevgilerimle oğlum.Yaz bol bol.Bol esinler dilerim.Ece teyzen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim :) Aklıma hakaret etmedim. Aslında yazarken ne göre yazıyorum hiç bir fikrim yok onu söyleyebilirim. Bilincim tamamen kapalı bir şekilde odak noktam kayana kadar yazıyorum.

      Sil
  3. Yazınca insan, okumaya doyamıyor. Kendinden ifadeler veya duygular arıyor yorgun kelimelerde, buldum sizin cümlelerinizde, satırlarınızda, yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. blog keşif etkinliğinden geliyorum... bende beklerim, sevgiler....
    www.kelepirkitapci.blogspo.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Merhabaa, blogunuzu keşif etkinliğinde gördüm takibe aldım hemen. Bende kendi bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Sönmeyi bekleyen ışıklar gibi... Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Sanırım bu konuda çok başarılısınız. Çok güzel yazılarınız var. Bende bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni başarılı gördüğünüz için teşekkür ederim. :)

      Sil
  8. Kalemine ve de yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil